سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محافظ صفحه نمایش تمام صفحه ی هواوی Full Glass screen protector f

محافظ صفحه نمایش Huawei Honor 20

محافظ صفحه نمایش Huawei Honor 20 محافظ صفحه ای با کیفیت برای این مدل گوشی می باشد.جنس این محافظ صفحه ها از شیشه می باشد.که این محافظ صفحه ها از شیشه در دمای بالا ساخته شده اند.این محافظ صفحه ها برش بسیار دقیقی دارند که دقیقا به اندازه صفحه نمایشگر هستند.روی این محافظ صفحه ها محل تمامی سنسور ها و لنز دوربین با دقت بسیار و اندازه مناسب مشخص شده است.و پس از نصب برای کاربر محدودیتی ایجاد نمی کند.

محافظ صفحه Honor 20

این نوع محافظ صفحه ها را با عنوان تمام چسب می شناسند.این ویژگی تمام چسب بودن دو مزیت مهم دارد.هم اینکه نصب گلس را آسان تر می کند.به گونه ای که هنگام نصب حبابی بین صفحه نمایشگر و گلس ایجاد نمی شود. هم اینکه باعث می شود پس از نصب محافظ صفحه به راحتی از روی صفحه نمایش شما جدا نشود و بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید.

کیفیت ساخت

این محافظ صفحه پوشش تمام صفحه دارد و به طور کامل از صفحه نمایشگر محافظت می کند.حتی این گلس لبه های گوشی را نیز پوشش می دهد و از آن در برابر ضربه محافظت می کند.این گلس ها حاشیه ای رنگی دارند و عموما در سه رنگ سفید و مشکی و طلایی وجود دارند.

این محافظ صفحه نمایش گوشی مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد.هم چنین این گلس حداقل میزان جذب گرد و غبار و لکه و چربی را دارد.به همین دلیل کم تر کثیف می شود.در صورت کثیف شدن هم می توان به راحتی آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.با نصب این گلس این اطمینان وجود دارد که به هیچ مجه حساسیت صفحه نمایش شما کاهش نیابد. هم چنین به هیچ وجه باعث کاهش وضوح و شفافیت صفحه نمایش شما نیز نمی شود.

ویژگی ها

  • انعطاف پذیر 
  • کیفیت ساخت بالا 
  • مقاومت بسیار مطلوب در برابر ضربات
  • محافظت از لبه های صفحه نمایش 
  • تطابق کامل محافظ با صفحه نمایش