سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب محافظ نیلکین شیائومی Nillkin Super Frosted Shield cover case

توضیحات

قاب محافظ نیلکین Mi Note 2

قاب محافظ نیلکین Mi Note 2 از قاب های پرطرفدار می باشد.قاب محافظ نیکلین از مواد درجه یک مرغوب PC و پلاستیک سخت ساخته و طراحی شده است.جنس این قاب به گونه ای است که گوشی را می تواند به خوبی محافظت کند.قاب های نیلکین برخلاف قاب های سیلیکونی یا ژله ای انعطاف پذیری بسیار کمی دارند اما به دلیل جای گیری بسیار عالی گوشی درون قاب و قدرت جذب ضربه ی بالای این قاب محافظ را میتوان به جرات گفت این نوع قاب ضربه گیر بسیار مقاومی بوده و میتواند از رسیدن صدمه به گوشی در صورت وارد شدن ضربات فیزیکی جلوگیری کند.

قاب محافظ نیلکین Mi Note 2

کمپانی نیلکین از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم جانبی میباشد و به همین دلیل میتوان گفت از نظر کیفیت ساخت کاملا مورد تایید میباشد. برش قاب در قسمت هایی مثل دوربین ، دکمه ها و… بسیار دقیق بوده و به صورتی است که هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد گفته شده برای کاربر وجود ندارد و میتوان به راحتی از این محصول استفاده کرد.

از مواردی که بسیاری از کاربران آن را مورد توجه قرار میدهند باقی اثر انگشت بر روی بدنه ی گوشی خود میباشد که برای برخی از کاربران میتواند آزار دهنده باشد ولی به لطف طراحی منحصر به فرد این محصول به دلیل وجود برجستگی های بسیار ریز روی قاب به هیچ عنوان اثر انگشت روی قاب جذب نمیشود.