سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب محافظ نیلکین شیائومی Nillkin Frosted Shield Case For Xiaomi

توضیحات

قاب محافظ نیلکین شیائومی Xiaomi Redmi K30 Pro

امروزه در زمینه ی لوازم جانبی موبایل ، تبلت و … برند های بسیاری را در بازار مشاهده میکنیم اما در این میان کمپانی نام آشنای نیلکین را میتوان به جرات گفت که جزو معدود برند هایی میباشد که در تمام زمینه های لوازم جانبی توانسته محصولات بسیار با کیفیت و قابل ضمانت را روانه ی بازار کند.در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از محصولات این کمپانی یعنی قاب محافظ Super frosted shield بپردازیم.

این قاب دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی میباشد و جزو مرغوب ترین قاب های محافظ تولید شده توسط این کمپانی میباشد. جنس قاب محافظ نیلکین شیائومی Xiaomi Redmi K30 Pro از پلی کربنات یا PC که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات فیزیکی بوده و میتواند از گوشی شما در صورت افتادن از دست و وارد شدن ضربه به آن تا حد قابل قبولی محافظت کند.

قاب محافظ نیلکین شیائومی Nillkin Frosted Shield Case For Xiaomi Redmi K30 Pro

قاب محافظ نیلکین شیائومی Nillkin Frosted Shield Case For Xiaomi Redmi K30 Pro

طراحی ظاهری محصول

طراحی این قاب به گونه ای است که به هیچ عنوان جذب اثر انگشت،چربی،لک و… را ندارد و کاربرانی که حساس به این موضوع میباشند میتوانند به راحتی و با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.همچنین برجستگی های بسیار ریزی که در قسمت پشتی این قاب مشاهده میشود باعث میشود تا بین گوشی و دست کاربر اصطکاک مناسب برقرار شود تا مانع از افتادن گوشی از دست شود. 

ضمنا باید اضافه کرد که با توجه به برش دقیق و کاملا منطبق برگوشی در ورت استفاده از این محصول گوشی درون قاب کاملا بی حرکت بوده و دسترسی به پورت ها ، دکمه ها ، دوربین و … کاملا بدون محدودیت بوده و میتوان به راحتی برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرد.

ویژگی ها

  • ساخته شده از مواد پلی کربنات
  • ضد اثر انگشت ، لک ، چربی و … 
  • ضد لغزش 
  • دارای مقاومت بسیار عالی در برابر ضربات فیزیکی 
  • طراحی کاملا دقیق و منطبق بر گوشی
  • دسترسی کامل به دکمه ها،پورت ها و… 
  • طراحی زیبا