سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب محافظ سیلیکونی نیلکین اپل Nillkin Flex Pure Case for Apple i

توضیحات

قاب محافظ سیلیکونی نیلکین Apple iPhone 11 

میتوان گفت در بین کاربران حوزه ی دیجیتال کمتر کسی باشد که با برند نیلکین آشنا نباشد.شرکت Nillkin از بزرگترین تولید کنندگان حوزه ی لوازم جانبی موبایل میباشد که همواره محصولات باکیفیت و منحصر به فرد را روانه ی بازار کرده است. یکی از باکیفیت ترین و زیباترین محصولات نیلکین جهت محافظت از گوشی در برابر ضربات فیزیکی قاب های سیلیکونی این برند میباشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات فیزیکی دارد و میتواند به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت کند.قاب محافظ سیلیکونی نیلکین Apple iPhone 11  از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا کاملا سازگار با محیط زیست میباشد.

کیفیت ساخت

این قاب محافظ از مواد LSR ساخته شده است و به همین دلیل در برابر گرما و سرمای شدید و همچنین دیگر فشارهای فیزیکی کاملا مقاوم میباشد.این قاب سیلیکونی به دلیل انحنای مناسب در لبه ها میتواند از لبه های گوشی در برابر ضربات فیزیکی محافظت کند.همچنین دور تا دور دوربین برآمدگی خاصی دارد که باعث میشود زمانی که گوشی را از سمت دوربین روی سطوح مختلف قرار میدهید،فاصله ی ایجاد شده بین دوربین و سطح مانع از صدمه دیدن دوربین گوشی شود.

قسمت داخلی این قاب تشکیل شده از میکروفیبر میباشد و حالت پرزی شکل دارد که باعث میشود هنگام قرار دادن و یا خارج کردن گوشی از خراشیدگی گوشی کاملا جلوگیری میکند.این محصول از انعطاف پذیری کمی برخوردار است،در عین حال مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است.همچنین این قاب دارای گواهینامه ی تاییده ی SGS نیز میباشد.

طراحی ظاهری 

طراحی ظاهری این قاب مخافظ را میتوان نقطه عطف این محصول نامید.چرا که در این قاب بسیاری از مواردی که در بعضی قاب های محافظ شاهد هستیم به چشم نمیخورد.یکی از این موارد عدم لغزش گوشی بعد از قرار دادن درون قاب میباشد،به طوریکه قاب کاملا ثابت بوده و محکم درون قاب قرار میگیرد.همچنین از دیگر موارد حائز اهمیت در مورد این قاب محافظ تطابق کاملا دقیق با گوشی موبایل شما میباشد به گونه ای که تمام دکمه ها و… به درستی در نظر گرفته شده و میتوان گفت در استفاده از این محصول هیچگونه احساس محدودیتی نخواهید داشت.

ضد اثر انگشت

سطح بیرونی این محصول از مواد درجه یک و صد اثرانگشت،لک و چربی میباشد و به همین دلیل زیبایی و همچنین رنگ قاب تا مدت های بسیار طولانی حفظ میشود.