سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محافظ صفحه نمایش سرامیکی سامسونگ Ceramics Full Screen Protector

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Samsung Galaxy A50

با توجه به اینکه بیشتر افراد امروزه از گوشی های موبایل هوشمند استفاده میکنند،اطلاع نسبی از قسمت های مختلف گوشی موبایل خود دارند. به عنوان مثال میدانیم که آسیب پذیرترین و حتی میتوان گفت گران قیمت ترین قسمت گوشی های موبایل هوشمند صفحه نمایش آن میباشد.بنابراین باید توجه ویژه ای به محافظت از گوشی موبایل خود خصوصا صفحه نمایش آن داشته باشیم.

به همین منظور شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی موبایل انواع و اقسام این محافظ ها را تولید کرده و روانه ی بازار کرده اند که میتوانید تهیه کرده و استفاده کنید.همانطور که گفته شد محافظ های صفحه نمایش امروزه دارای انواع مختلفی مثل محافظ های فول چسب،سرامیکی، نانو و … میباشند که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های منحصربه فردی بوده و باعث میشود تا به لحاظ ساختاری و کیفیت ساخت از یکدیگر تفکیک شوند.

یکی از این نوع محصولات،محافظ های سرامیکی هستند که مقاومت بسیار مطلوبی در برابر ضربات،خط و خش از خود نشان داده اند و میتواند تا حد بسیار زیادی جاذب ضربات وارد به صفحه نمایش گوشی موبایل باشند.با توجه به توضیحات ارائه شده محافظ های صفحه نمایش با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود از یکدیگر تفکیک میشوند،به همین منظور به شرح ویژگی محافظ صفحه نمایش Samsung Galaxy A50 میپردازیم.

این نوع از محافظ های صفحه نمایش خاصیت ضد انفجاری دارند به این صورت که پس از وارد شدن ضربه کاملا خرد نمیشوند و فقط ترک میخورند که این ویژگی باعث میشوند علاوه بر آسیب نرساندن به دست کاربر صفحه نمایش گوشی موبایل توسط گلس محافظ خرد شده (غیر از گلس های سرامیکی)صدمه نبیند.همچنین این محصول دارای انعطاف پذیری بسیار مطلوبی میباشد که باعث میشود تا علاوه بر نصب آسان مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات وارده از خود نشان دهد.

ویژگی ها

  • انعطاف پذیر 
  • کیفیت ساخت بالا 
  • مقاومت بسیار مطلوب در برابر ضربات
  • محافظت از لبه های صفحه نمایش 
  • تطابق کامل محافظ با صفحه نمایش