سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محافظ صفحه نمایش نانو مناسب گوشی Nano Screen Protector for samsu

توضیحات

محافظ صفحه نمایش samsung Galaxy A40

محافظ صفحه نانو samsung Galaxy A40 از جدید ترین مدل های گلس و برچسب می باشد.که از هر لحاظ به عنوان یک محافظ صفحه عالی محسوب می شود.این نانو گلس به دلیل نداشتن نواقص سایر گلس ها محبوبیت زیادی بین کاربران گوشی های مختلف کسب کرده است.این نانو گلس ها از جنس شیشه نپخته می باشند.که باعث انعطاف پذیری بالا و هم چنین مقاومت بسیار خوب آن می شود.

این گلس درجه سختی 9H دارد. و بر خلاف ضخامت اندک خود در برابر ضربات مقاومت بالایی دارد.به دلیل ضخامت ناچیز این محصول،بعد از نصب متوجه تغییر چشمگیری در ضخامت صفحه نمایش گوشی موبایل خود نخواهید شد.هم چنین به خوبی از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش محافظت می کند. با پوشش ضد اثر انگشت خود رد هیچ اثر انگشتی روی آن باقی نمی ماند،بنابراین میتوانید برای مدت های طولانی از گلس محافظ استفاده کنید و گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

این گلس ها بسیار شفاف تر از سایر گلس ها می باشند.این شفافیت از زشت شدن و کدر شدن صفحه نمایشگر شما جلو گیری می کند.هم چنین محافظ صفحه نانو samsung Galaxy A40 شفافیت ماندگاری دارد و به مرور زمان محافظ صفحه کدر نمی شود.به علاوه با نصب این گلس این اطمینان وجود دارد که به هیج عنوان وضوح و شفافیت صفحه نمایشگر شما کاهش نیابد.هم چنین با ضخامت کمی که دارد باعث کاهش حساسیت صفحه نمایشگر شما نیز نمی شود.لبه های این گونه گلس ها کاملا گرد شده است.تا آسیبی به دست نرسد و هم چنین لبه ها خرد نشده و نشکنند.