سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب مگنتی آیفون Magnetic Case Apple iPhone 11

توضیحات

قاب مگنتی آیفون Apple iPhone 11

با استفاده از قاب های محافظ به خصوص قاب مگنتی آیفون Apple iPhone 11 میتوان از گوشی موبایل هوشمند خود در وارد شدن صدمات احتمالی جلوگیری کرد.امروزه کمتر کسی را میتوان دید که بدون استفاده از قاب محافظ و محافظ صفحه نمایش از گوشی خود استفاده کند،چراکه صدمات  وارده میتواند هزینه ی زیادی را برای کاربر جهت تعمیر به همراه داشته باشد.

همانگونه که خدمت کاربران گفته شد قاب های محافظ میتوانند کیفیت های متفاوتی داشته باشند و به همین دلیل دارای سختی و مقاومت مختلف در برابر ضربات میباشند و میتوان با استفاده از قاب محافظ با کیفیت و مرغوب گوشی موبایل خود را با اطمینان بسیار بیشتری در دست بگیرید و استفاده کنید.

محصولی که در اینجا خدمت کاربران عزیز معرفی میکنیم قاب محافظ گوشی منحصر به فردی است که دارای ویژگی های خاصی نسبت به دیگر قاب های محافظ میباشد که در ادامه با شرح کامل این محصول با ما همراه باشید.

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری 

قاب مگنتی آیفون Apple iPhone 11 پوشش مناسبی دارد که باعث میشود تا گوشی در برابر ضربات فیزیکی کاملا ایمن باشد و بتوانید با اطمینان کامل گوشی موبایل خود را در دست بگیرید و نهایت لذت را از استفاده ی گوشی موبایل خود ببرید.نحوه ی قرار گیری گوشی موبایل درون قاب بسیار راحت بوده و به این صورت میباشد که این قاب محافظ به صورت کتابی باز شده،گوشی را درون قاب قرار داده و سپس قسمت بالایی قاب را بسته و به دلیل خاصیت مغناطیسی که دارد کاملا بسته شده و گوشی درون این محفظه کاملا ثابت و محفوظ میماند و به هیچ عنوان لغزشی درون قاب نخواهد داشت.

قاب مگنتی آیفون Apple iPhone 11

 

شاید در ذهن کاربران این سوال به وجود آمده باشد که قابی با چنین ویژگی طراحی ظاهری حجم زیادی را به گوشی اضافه کند،در صورتیکه به جرات میتوان گفت اینطور نیست و پس از قرار دادن گوشی درون قاب حجم نهایی تغییر چشمگیری نمیکند. طراحی ظاهری این محصول تطابق کامل با گوشی را دارد به گونه ای که در صورت استفاده از این قاب هیچگونه محدودیتی در استفاده از قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،ورودی ها و… متوجه کاربر نمیشود و میتوانید به راحتی و بدون احساس ناخوشایند برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید.

این قاب بی رنگ بوده که باعث میشود تا ظاهر گوشی تغییر نکرده و به طور کامل حفظ شود.دورتادور این قاب را بامپر فلزی در برگرفته است که در رنگ های مختلف تولید شده و روانه ی بازار شده است.این بامپر فلزی میتواند از لبه های گوشی که جزو حساسترین نقاط گوشی است کاملا محافظت میکند.

ویژگی ها 

  • دارای ساختار دو قسمتی و خاصیت آهنربایی 
  • کیفیت ساخت بسیار بالا 
  • دوام طولانی 
  • دارای بامپر فلزی دورتادور قاب 
  • مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی،خط و خش  
  • سهولت در استفاده